Gustav Elmont,

Unit Manager

People & Change

knop video rood COPY
knop video rood COPY
COPY COPY DCG knop lees meer

Kernwaarden

Cstories Knop terug
DCG knop lees meer

Van der Scheer vervolgt: “Naast de besturing van de verschillende domeinen richten we ook ‘end to end’ -procesbesturing in. Dit is als het ware de ‘saté -prikker’ door de hele organisatie. Met de indicatoren als ‘first time right’ en ‘tijdigheid’ wordt duidelijk waar het in het bedrijfsproces fout gaat en bij welke afdeling verbetering nodig is. Dáár zit de crux om tot tevredener klanten te komen en vooral ook minder herstelkosten te maken.”

 

Elmont: “Voor medewerkers, werkend in zo’n proces, is het fantastisch om te zien dat deze inspanning tot een beter resultaat leidt. Dit sluit weer aan bij onze interne doelstelling: wij willen dat onze mensen sterk gemotiveerd en geïnspireerd zijn om hun bevlogenheid bij de klant over te brengen. Dát maakt het verschil. Onze mensen willen de klant ook echt helpen. Een project stopt bij ons niet na alleen de oplevering.”

Proces-

thermometers

3_467

Gustav Elmont "Hot ITem wil dat hun mensen sterk gemotiveerd en geïnspireerd zijn om hun bevlogenheid bij de klant over te brengen. Dát maakt het verschil. Onze mensen willen de klant ook echt helpen. Een project stopt bij ons niet na de oplevering.”

9/17
Loading ...