Uw verhaal maken we naast leesbaar ook 'kijkbaar', hoorbaar, deelbaar, 'aanvulbaar' en interactief

                   Klik of scroll en volg de rode draad 


Tanja Ineke, 

Directeur Bestuurszaken UWV 

Leesbaar

 

Onze tekstschrijver luistert naar u en schrijft uw bedrijfsverhaal. Onze fotograaf maakt het beeld.

Uw verhaal publiceren we in het magazine van uw keuze uit ons 'Triple A'- zakenbladenportfolio.


Volg de rode draad 

 

  Handige onlinemediakit:

"Onze marcom-afdeling gebruikt de online mediakit bij de externe communicatie. Heel handig, omdat het contentmateriaal opd Cstories.nl geschikt is voor de directe inzet in onze eigen e-mailmarketing, op onze website en ons eigen Twitter-account."

                         Klik of scroll en volg de rode draad 

Kijkbaar

 

Op Cstories.nl worden drie pagina's gereserveeerd voor uw verhaal met foto's, uw bedrijfsprofiel en uw persoonlijk profiel. Een speciale videoclip maakt dat de "pitch"van uw bedrijfsverhaal echt bekeken kan worden. Een persoonlijke, 'levendige' benadering is zeer aantrekkelijk en zet absoluut de gunfactor aan.


Volg de rode draad 

 De Multimediabenadering inclusief videopresentatie maakt de boodschap extra eenvoudig begrijpbaar."


Emiel Zandvliet

Emiel Zandvliet

Vicepresident en Director Marketing & Communications Capgemini The Netherlands 

Joris van Oers

CEO BT Nederland N.V. 

Hoorbaar

 

Uw stem in de videoclip is echt een extra dimensie, zoveel meer 'sprekend' dan alleen het papieren verhaal. Luistert u zelf maar naar een videoquote bij een verhaal op Cstories.nl


Volg de rode draad 


 Ons verhaal wordt gelezen, bekeken en gehoord door beslissers

Deelbaar

 

Uw gepubliceerde verhaal kunt u delen met uw relatiekring en medewerkers door de inzet van e-mailmarketing, uw eigen website en social media.

Adformix levert u als service bij uw businessstory een onlinemediakit. Als u voor uw communicatie extra service wenst, kun u dat met ons bespreken.


Volg de rode draad 

 "lezers, toehoorders, kijkers en bezoekers kunnen direct reageren op het verhaal via internet en social media."

Foto Paul Muller

Paul Muller

Owner en Director Tecline International 

                                    Klik of scroll en volg de rode draad 

Vindbaar

 

Uw Businessstory maken we vindbaar voor zoekmachines als Google door de headlines en andere tekst te optimaliseren en af te stemmen op de voor u relevante zoekwoorden. In ons vak noemen we dat SEO: Search Engine Optimization.

'Aanvulbaar'

 

U kunt uw verhaal online aanvullen door vervolgverhalen (denk aan videokwartaalberichten) te plaatsen op Cstories.nl. Binnenkort kan dit ook via het C-channel (in tv-videovorm) in ons zakelijke onlinemedianetwerk.

Interactief

 

Naar aanleiding van uw verhaal kunnen lezers, toehoorders, kijker en bezoekers direct reageren via internet, maar ook via uw eigen contactgegevens op Cstories.nl.

De publicatie van uw verhaal konigen we vooraf aan in de sociale media van Cstories.nl

 

Foto Arnold van Mameren

Arnold van Mameren

Vice President KPN Consulting

 

 Mijn verhaal in Computable

John A. Spies

John Spies

CEO Alphabet Nederland

  

 Mijn verhalen in NRC en FD Outlook

Foto Hendrik de Groot

Hendrik de Groot

managing director Ziggo Zakelijk

 

 Mijn verhaal in Emerce 100

Uw verhaal interactief

3/3
Klik op het menu voor inhoud en andere functies.

Gebruik de pijlen aan de zijkant om door het magazine te bladeren.
Loading ...